17.2.10

Dr Vinod Shastri

Olen juba tükk aega muretsenud, et mis tulevikul mulle varuks on. Õnneks saavad need küsimused lahenduse, kui astuda läbi käelugeja juurest. Rajasthani astroloogiainstituudi juhataja Dr Vinod Shastri andis mulle 600 ruupia (150 eek!) eest teada, et:

- ma elan kaua
- ma olen pealtnäha kena ja õnnelik inimene, aga tegelikult valitseb mu sees tühjus
- ma saan oma elu jooksul palju reisida (shit, sherlock, ma olen praegu Indias!)
- mu abielu ei kesta üle 4-5 aasta, sest meil mehega on ideoloogilised erinevused
- ma saan ühe lapse ja selleks on tütar. Aga õnneks seda saab muuta, kui ma igal hommikul koidiku ajal tilgutan vett ja iga tilga juures intensiivselt poega soovin.

Minu unegraafiku juures vist tuleb tütrega leppida.

3 comments:

  1. Näh, Sinu unegraafiku juures Sa pole tilgutamise ajaks veel magama saanudki.

    ReplyDelete
  2. No selles mõttes, et ma võin ju ise hommikul tilgutada... või see tähendab... no saate aru... damnit.

    ReplyDelete
  3. seda need turumutid saunas õpetasid jah. et laste saamiseks tuleb ikka korralikult tilgutada. et kui tilkagi ei tule, siis pole suurt lootust saada ka.

    a tegel't huvitaks, kas soomuutmistilgutusrituaalid on efektiivsemad enne või pärast sünnitust?

    ReplyDelete