20.5.11

vanglas

Täna öösel selgus, et ma oleks pidanud pulmareisiks saadud raha pealt makse maksma ja selle täitmatajätmise eest pandi mind kolmeks kuuks vangi. Kuna ma olen noor, siis mõistagi noortevanglasse.

Sain kohe mõnede tüdrukutega tuttavaks ka. Põhiliselt muidugi siis kui ma wc-sse läksin – seal on sellised ülevalt lahti kabiinid, nagu vanasti kõigis koolides olid. Ja sealt siis kiikas kohe umbes 8 uudishimulikku nägu üle ääre ja vaatas, kuidas ma pissin ja rääkisid minuga samal ajal juttu. Mõned olid täitsa toredad ja kui nad kuulsid, et mul on üldse esimene kord vanglasüsteemis, lubasid mulle kohe näidata, et kuidas asjad käivad.

Ainult üks väga poisi moodi tüdruk tahtis kohe peksa anda, aga ma seletasin talle, et tal ei ole mõtet mulle peksa anda, sest ma lähen varsti vanglast välja ja päriselus võib tal minust päris mitut moodi kasu olla. Siis ta vist väga enam ei tahtnud peksa anda. Elagu väitlus ja nohikud!

Ja siis meil oli mingi initsiatsiooniriitus kolmekesi – peale minu tuli kaks uut tüdrukut veel – kus meid pandi kolmekesi kuhugi koridori seina äärde seisma ja siis kõik möödaminejad küsisid küsimusi. Midagi hullu seal vist ei olnud.

2 comments:

  1. Lugu sarjast "Miks kirjutada magistritööd kui võib hoopis oma unenägudest plogida"?

    ReplyDelete
  2. oleme ausad, mu magistritööd viitsksid lugeda veel vähesemad inimesed, kui minu unenägusid.

    ReplyDelete