11.9.10

Kaks lugu

Täna öösel oli minu toas riidekapp. Selline vana veidi kopituselõhnaline kelleltki päranduseks saadud hiiglasuur jurakas. Meie kõrvalkorteris elas keegi Lepiku sõber, kellega me hakkasime suht kiiresti internetituttavateks ja ta oli täitsa tore.

Ühel hetkel hakkasid meil kodus imelikud asjad juhtuma. Kahtlustasime nii poltergeisti kui rotte kui üksteist. Aga ühel päeval sattusime koju tulles kogemata selle peale, kuidas naaberkorteri härra meie korteris ringi silkas. Selgus, et kapi tagasein oli uks tema korterisse ja ta oli seal ikka aeg-ajalt möllamas käinud.
---
Aa ja siis ühel öösel käisime me töökohaga kuskil turismitalus, mille omanik oli mingi vanamehenäss. Ma vist meeldisin talle, igatahes ta andis mulle oma visiitkaardi ja ütles et helista ikka ja tule siit veel läbi ja ma näitan sulle pilte ja. Noh, muidugi ma ütlesin jah jajah ja ei helistanud kunagi.

Siis ta esmaspäeval helistas mulle tööle ja ütles et kus sa siis jäid, pidid ju pilte tulema vaatama. Ja saatis mulle lingi fotodele. Tal olid seal talus igal pool turvakaamerad olnud ja ta oli filmikaadritest mind välja võtnud, enam-vähem igas asendis, bussis hambad laiali magamas ja turismitalus vetsu minemas ja. Maitea kas vetsus ka, seda pilti seal ei olnud. Igal juhul oli see üsna hirmutav.
---
Hommikul ärgates rääkisin seda lugu härrale, kes suutis loo alguses olnud "täna öösel" täiesti kuulamata jätta, läks suht närvi ja tahtis politseisse helistada.

1 comment:

  1. ma peaks hakkama ka unenägusid ülesse tähendama. Mõni läheks Su omaga täitsa samasse skaalasse. Viimane kord nägin, et põgenesin ja päästsin inimesi mingi seltskonna eest, kes sõi inimliha ja pärast asutasin delikatessipoe vms...

    ReplyDelete