15.10.09

Nupp

Kui dj dsps ehk pidev väsimus ei ole parajasti in the house yo, siis juhtub vahel täitsa toredaid asju.

Näiteks vajutasin ma üleeile öösel mingit nuppu, mille tulemusena segunesid reaalsuse erinevad tasandid ja õhukese tallaga suvekingad ja paksu tallaga roomiksaapad, piim ja vesi, soov ja kohustus said üheks või vähemalt vahetasid omavahel kohad.

Ja see kestab siiani. Näiteks ostsin ma endale väga koledad tennised ja pärast ei teadnud, kas keegi käskis mul need osta või ma tõesti tahtsin neid sellel hetkel mingil põhjusel.

Mingis osas kandub see ka siiapoole üle. Näiteks kui täna kell 6 äratuskell minu peale karjuma hakkas, olin ma kindel, et tegemist on meeldetuletusega, sest pidevalt tuleb arvesse võtta, et kõik asjad on teistpidi, kui tundub.

Ainus häda on see, et ma ei tea, kus see nupp on, et seda uuesti vajutada.

2 comments: